.

מה חובה לבדוק לפני שאתה בוחר מפרסם בדיגיטל ?

האם מוצאים העסק / השרותים שלך מהר ובאופן בולט בחיפוש בגוגל ?

אם אתה בעל עסק קטן / יזם / בעל מקצוע חופשי שהמוצרים / שירותים שהוא מספק נדרשים כאן ועכשיו [דוגמאות: שיפוצניקים, אינסטלטורים, חשמלאים,
פריצה לרכב נעול, פריצה לדירות / תיקון דלתות, רישום קבלנים , יועצי משכנתאות, תיווך דירות, מוסכים, זגגים, סוכני נסיעות, מאמני כושר, אופטיקאים, מנהלי אירועים, בעלי אולמות אירועים, עורכי דין, רופאי שיניים ,מתקיני תריסים וכו'] קרוב לוודאי שתרצה שבתוצאות החיפוש בגוגל תופיע בעמוד התוצאות הראשון ובמקומות הראשונים בעמוד, בין אם כתוצאה מפרסום ממומן בגוגל או קידום אורגני שכן, אם אינך מופיע בתוצאות החיפוש הראשונות כך או כך, כאילו אינך קיים !

האם מוצאים אותך בעשרות מונחי חיפוש רלוונטיים לעסק / שרות שלך? 

גם אם אתה מופיע בתוצאות החיפוש הראשונות , זה קורה בדרך כלל עבור מספר מונחי חיפוש מצומצם מאד. כלומר כל מי שמחפש אותך במונח חיפוש נוסף שלא קודם בהליך האורגני , לא ימצא אותך ולמעשה איבדת אותו כלקוח פוטנציאלי . דוגמא: בקידום אורגני ניתן יהיה למצוא אותך כ"קבלן עבודות גבס" למשל אבל אם לקוח פוטנציאלי יחפש אותך תחת מונחים נוספים כמו למשל: "עבודות גבס", "שיפוצניק עבודות גבס", "שיפוצים עבודות גבס", "קבלן שיפוצים עבודות גבס", "עבודות שיפוצים גבס", "בניית נישות וקירות גבס", "איש גבס", "קבלן גבס", "הנמכת תקרה מגבס", "עיצוב גבס לבית", "עבודות גבס מיוחדות", "גבס לבית" – קרוב לוודאי שלא תופיע בתוצאות החיפוש ולמעשה איבדת הלקוח הפוטנציאלי.

האם כל החומרים שהוכנו עבורך [אתרי אינטרנט, דפי נחיתה, עמודי פייסבוק, קמפיינים ממומנים וכו'] נשארים רכושך?

אם בחרת לקדם העסק / שרות שלך במה שאני מתייחס אליו כ"אתרי מטריה - " דהיינו, בזמן החיפוש של העסק / שרות שלך תופיע בפורטל שיפרסם עוד עשרות בעלי מקצוע כמוך תוך ציון חוות הדעת לגביך מלקוחות שנעזרו בך בעבר . החיסרון העיקרי בשיטה זו הוא שאתה מופיע כמו עוד עשרות כמוך בתחום , הלקוח צריך לבחור בך מבלי להיחשף למידע רחב על כישוריך וניסיונך - במילים אחרת הסיכוי שיבחרו דווקא בך ליצירת קשר ראשוני, נמוך יחסית !

חיסרון נוסף בולט של "אתרי המטריה" הוא שכל מה שהוקם עבורך: מיני סייט, דף נחיתה, תשתית לקמפיין חיפוש וכו' אינו רכושך וברגע שהתנתקת מהשרות התנתקת גם מהרכוש הזה. מה עוד שאינך יכול לבקש שינויים / עדכונים בתוכן ובעיצוב וגם אינך יכול לעשות זאת בעצמך.

האם כמות הפניות המגיעות לעסק / שרות שלך גדולה ואיכותית? 

הליכי סינון נכונים ושיטת בחירת מונחי החיפוש הרלוונטיים, התמקדות במרכזי הרווח הגדולים של הלקוח, כמו גם שימוש בכלים למניעת הקלקות בלתי חוקיות + בניה נכונה של התוכן באתר אליו מפנות מודעות הפרסום וההתמצאות באתר , מבטיחים טיוב באיכות וכמות הלידים שתועבר אליכם בכל קמפיין. 

האם דורשים ממך להתחייב לפרק זמן ארוך בפרסום ?

בין אם תבחר בקידום אורגני של האתר שלך או בהיעזרות במה שאני מכנה פורטל מטריה שבו אתה אחד מעשרות כמוך, תידרש בד"כ להתחייבות יקרה מראש של מספר חודשים עד שנה כדי לראות תוצאות משמעותות או כדי לכסות את "מאמץ" ההקמה של השרות עבורך. בשיטת השיווק הייחודית של Quick2Market, תוכל להחליט כרצונך מתי להמשיך / לעצור / לעצור זמנית / להפסיק בכלל - ללא שום התחייבות מוקדמת מצדך ובכל רגע בתהליך העבודה

האם מוכנים להציע לך פיילוט ראשוני לבחינת ביצועים ?

לבחור מפרסם בדיגיטל זה כמו לבחור "חתול בשק". ההתחייבות בד"כ יקרה והתוצאות בד"כ מייצגות עלות-תועלת שאינה כלכלית. בשיטת הפיילוט הייחודית של Quick2Market תוכל , תוך פרק זמן קצר מאד ובעלות נמוכה מאד, לבחון תוצאות בפועל [איכות וכמות הלידים שתקבל] ולקבל החלטה לגבי המשך התהליך רק כשראית התוצאות וגם אז אתה יכול לעצור בכל נקודת זמן בהתאם לשיקולך. 

האם אתה רוצה להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל? 

המחויבות של Quick2Market היא שלאחר בניית תשתית השיווק הנדרשת [אתר אינטרנט, אתרים מגשרים לאתרים קיימים, בניית קמפיין החיפוש בגוגל- קבוצות מודעות, מודעות ,  מונחי חיפוש רלוונטיים, תזמון הקמפיין ואיזורי חשיפה וכו'] אתה תופיע מהר מאד בתוצאות החיפוש הראשונות גם מול מתחרים גדולים שלך ותהייה לך נוכחות וחשיפה שלא הייתה לך מעולם קודם

האם המפרסם קשוב ומהיר להגיב לבקשותיך התכופות לשינויים ועדכונים בפרסום?

רק מול גוף כמו Quick2Market שפועל כמו חנות בוטיק, תוכל , לעיתים קרובות וביחד עם המפרסם, ליזום שינויי תוכן , עיצוב, מיקוד, תמונות ומסרים,  מבצעים, מחירים וכו' הן בקמפיין עצמו והן באתר אליו מפנה המקפיין מבלי שיחייבו אותך מעבר לעלות הניהול החודשית על הזמן הרב שמושקע בך.

האם עלות העבודה עם המפרסם נמוכה?

בשיטת הפיילוט הייחודית של Quick2Market עלות הקמת תשתית השיווק הנדרשת החד-פעמית [אתר, קמפיין שיווק וכו'] נמוכה בכל קנה מידה ממפרסמים אחרים בדיגיטל כמו גם עלות הניהול החודשית למיטוב, בקרה ושיפור מתמיד בתוצאות הקמפיינים השונים. 

למה Quick2Market ?

גם אם אתה משקיע המון בשיווק דיגיטלי, יש לך אתר אינטרנט / עמוד פייסבוק, ואתה מריץ קמפיינים ממומנים או קידום אורגני , זה ממש לא מבטיח שאתה מקבל פניות איכותיות והרבה [לידים] מידי חודש בחודשו והעלות-תועלת שלך גבולית או אפילו שלילית !

על אחת כמה וכמה אם אין לך כלל תשתית שיווק דיגיטלי ראויה , כי אז, מבחינת הלקוחות הפוטנציאלים לעסק שלך , אינך קיים.

Quick2Market פונה אליך בהצעה ייחודית להרצת פיילוט לבחינת ביצועים ורק לאחר מכן קבלת החלטה על המשך פרסום.

לכל ה"ספקנים וקטני אמונה" שבטוחים שכל המפרסמים בדיגיטל רק מבטיחים תוצאות [ההבטחות ללא כיסוי וההשקעה עצומה] - קבלו הצעה ייחודית של Quick2Market להרצת פיילוט ניסיון לבחינת ביצועים. בסוף הפיילוט ועל סמך התוצאות בפועל [איכות הפניות שתקבלו] תוכלו לקבל החלטה מושכלת אם להמשיך. הישארו איתנו רק אם אתם מרוצים מהתוצאות לאורך זמן !

 

 

Quick2Market - המקפצה שלך למקום הראשון

צור קשר עם מוטי סלע - 054-5315560 או השאר פרטים למטה

מעוניין לבדוק את שיטת הפיילוט הייחודית שלנו? 

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.